ГАРАНТІЯ

 

УМОВИ ГАРАНТІЇ

На автомобілі марки Lexus, придбані у офіційного дилера «Лексус Сіті Плаза», надається гарантія терміном на три роки або на 100 тис. км пробігу.

Компанією «Тойота Мотор Європа» (Toyota Motor Europe) встановлені такі види гарантії для автомобілів марки Lexus:

 

  • на нові автомобілі Lexus, придбані у офіційного дилера Lexus, гарантія становить 3 (три) роки або 100 тис. км пробігу, в залежності від того, що настане раніше. Гарантія починає діяти з дати продажу автомобіля першому власнику, яка фіксується в книжці «Сервіс та гарантія»;
  • на пофарбовані поверхні кузова до випадку їх корозії внаслідок дефектів матеріалів або виготовлення поширюється гарантія терміном 3 (три) роки. Гарантія діє незалежно від пробігу автомобіля. Елементи системи випуску відпрацьованих газів не є панелями кузова і не підпадають під умови гарантії у разі їх корозії.
  • на оригінальну акумуляторну батарею гарантія становить 3 (три) роки або 100 тис. км пробігу, в залежності від того, що настане раніше, за умови дотримання всіх правил експлуатації стартерних акумуляторних батарей. Протягом 24 місяців або 100 тис. км пробігу нового автомобіля марки Lexus, дефектна оригінальна акумуляторна батарея буде замінена безкоштовно. Після 24 місяців експлуатації, але не більше 36 місяців або 100 тис. км пробігу, власникові буде компенсовано 50% вартості акумуляторної батареї.
  • на оригінальні запасні частини та аксесуари, продані і встановлені на станціях техобслуговування офіційних дилерів Lexus в Україні, гарантія визначається залишковим строком гарантії на автомобіль, але не менше 1 (одного) року з дати встановлення запасний частини і / або аксесуарів без обмеження пробігу. Гарантія покриває оригінальні запчастини та аксесуари, придбані тільки в офіційних дилерів Lexus в Україні.

 

ДІЯ ГАРАНТІЇ

Гарантійному обслуговуванню на території України підлягають тільки автомобілі, придбані в мережі офіційних дилерів Lexus в Україні.

Гарантія Виробника поширюється на ремонт автомобіля, викликаний дефектними матеріалами або невідповідною якістю збірки автомобіля Виробником. Підставою для надання власнику автомобіля гарантійного обслуговування служить документ, виданий офіційним дилером Lexus, а саме:

 

  • заповнена належним чином книжка «Сервіс та гарантія» на автомобіль, що підтверджує його продаж на території України, з печаткою дистриб’ ютора;
  • договір купівлі-продажу автомобіля, де гарантійні умови винесені в окрему статтю і є обов’ язковими до виконання.

 

Право на гарантійне обслуговування мають власники автомобілів, які своєчасно проходять обов’ язкове регламентне технічне обслуговування на СТО уповноважених дилерів компанії «Тойота» і мають відповідну відмітку у книжці «Сервіс та гарантія» про його походження. Випадки, в яких автомобіль знімається з гарантії, перераховані в розділі «Обмеження гарантійних зобов’ язань».

Гарантія на встановлені уповноваженим дилером компанії «Тойота» оригінальні запасні частини та аксесуари, дійсна протягом 12 (дванадцяти) місяців без обмеження пробігу з дня установки, якщо автомобіль не знаходиться на гарантії. При безкоштовній заміні запасної частини та аксесуарів на гарантійному автомобілі, термін дії гарантії на деталь визначається залишковим терміном гарантії на машину. Гарантія поширюється на оригінальні запасні частини та аксесуари, встановлені на СТО уповноважених дилерів компанії «Тойота» в Україну.

ОБМЕЖЕННЯ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ’ ЯЗАНЬ

Гарантійні зобов’ язання не поширюються на деякі випадки ремонту або заміни деталей автомобіля. Крім того, порушення деяких умов може призвести до втрати гарантії на автомобіль.

НЕГАРАНТІЙНІ ВИПАДКИ

Гарантійні зобов’ язання не поширюються на ремонт або заміну деталей автомобіля, якщо необхідність в них виникла в результаті:

 

  • аварії та її наслідків, пов’ язаних з поломкою (відмовою) транспортного засобу;
  • порушення правил експлуатації, крадіжки або пожежі з нанесенням будь-яких ушкоджень окремим вузлам або автомобілю в цілому;
  • зловживання або недбалого ставлення при використанні;
  • неправильного використання (наприклад, участі в гонках або перенавантаження автомобіля, експлуатації в непристосованих дорожніх умовах);
  • невиконання періодичності і об’ єму обов’ язкового регламентного технічного обслуговування;
  • проведення робіт з техобслуговування або ремонту особами або підприємствами, які не є офіційними дилерами компанії «Тойота»;
  • встановлення обладнання (сигналізації, протиугінних пристроїв, додаткових обігрівачів, автомобільних комплектів мобільного зв’ язку тощо), яке не відповідає технічним вимогам Виробника для даного автомобіля чи яке було встановлено не на СТО уповноваженого дилера компанії «Тойота»;
  • використання неоригінальних запасних частин або аксесуарів оригінальних, але придбаних не у Дистриб’ ютора, а також використання паливно-мастильних матеріалів і робочих рідин, не затверджених Виробником / Дистриб’ ютором для даного автомобіля;
  • впливу шкідливих зовнішніх факторів, таких як: кислотні атмосферні опади, град, блискавки, повені, солі, хімічно і фізично агресивні середовища, незадовільні дорожні умови, пташиний послід і т. д. ;
  • внесення змін у конструкцію і параметри автомобіля.

 

ЗАМІНА ОБЛАДНАННЯ І МАТЕРІАЛІВ

Гарантія не покриває заміну такого обладнання автомобіля:

 

  • всі без виключення фільтри;
  • свічки запалювання і розжарювання;
  • паливні інжектори (форсунки);
  • ремінні та ланцюгові передачі;
  • диски зчеплення;
  • гальмівні диски і колодки;
  • гумові деталі склоочисників, ущільнювачів дверей, капота, вікон, багажника і елементів підвіски, які зазнали зносу внаслідок впливу умов експлуатації;
  • скла та дзеркала;
  • лампи фари і плавкі запобіжники;
  • шини;
  • регулювальні шайби;
  • електроліт, що охолоджує і гальмівна рідини, паливо, масло (моторне, трансмісійне, компресорне та інше), присадки;
  • каталітичні перетворювачі, датчики оцінки стану відпрацьованих газів …

 

Незважаючи на зазначене вище, за винятком палива, гарантія повинна покривати будь-яку заміну та долив рідин, які вважатимуться необхідними в межах гарантійного ремонту.

ВИДИ РОБІТ, ЯКІ НЕ ПІДПАДАЮТЬ ПІД ГАРАНТІЮ

До видів робіт, які не є гарантійними і оплачуються власником автомобіля, відносяться:

 

  • заміна всіх без виключення фільтрів;
  • заміна масла (моторне, трансмісійне, компресора кондиціонера тощо) і експлуатаційних рідин (гальмівної, охолоджувальної, склоочисника і пр. );
  • заміна ремінних і ланцюгових передач (відповідно до норм Виробника).

 

Роботи по поточному технічному обслуговуванню:

 

  • заміна обладнання, яке схильне до природного зносу в процесі експлуатації;
  • діагностика стану підсвічування, трубопроводів, рівнів рідин;
  • регулювання двигуна, не пов’ язані з ремонтними роботами;
  • регулювання зчеплення і гальм;
  • чистка паливної системи;
  • чистка від нагару і бруду;
  • балансування коліс і регулювання кутів їх розвалу-сходження (крім випадків, коли необхідність у регулюванні виникає протягом першої тисячі кілометрів пробігу з дня покупки автомобіля в разі відсутності механічних пошкоджень елементів підсвічування);
  • антикорозійна обробка кузова та лакофарбового покриття;
  • інше подібне обслуговування, необхідне в процесі експлуатації автомобіля.

 

Не зважаючи на зазначене вище, гарантія повинна покривати будь-яку з цих робіт, яка буде рахуватися необхідної згідно з процедурою в межах виконання гарантійного ремонту.

Роботи з профілактичного обслуговування, в тому числі і миття, полірування лакофарбового покриття, мастило, долив експлуатаційних рідин.

Роботи з усунення естетичних проявів, таких як шуми, вібрації та інше, які безпосередньо не впливають на якість автомобіля і ефективність його використання.

ВИТРАТИ, ПОВ’ ЯЗАНІ З РЕМОНТОМ

Дана гарантія не покриває можливі витрати або збитки, які можуть бути понесені в зв’ язку з гарантійними ремонтами, такі як витрати на телефон, поселення, оренду автомобіля, проїзд, втрата часу або збитки від ділової діяльності.

ПІДВИЩЕНА ВИТРАТА ПАЛИВНО-МАСТИЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ

Не розглядаються претензії власника автомобіля, пов’ язані з підвищеною витратою палива і масла, якщо в результаті повної діагностики двигуна і ходової частини автомобіля не було виявлено будь-яких збоїв в їх роботі.

ІНШІ УМОВИ

Не приймаються до розгляду рекламації у разі відсутності або втрати книжки «Сервіс та гарантія» і неможливості відновлення даних обов’ язкового регламентного технічного обслуговування.

Питання про зняття автомобіля з гарантійного обслуговування може бути поставленим при зайвому пробігу між регламентним технічним обслуговуванням більше ніж 1000 км.

Внесення змін в показники одометра автомобіля є підставою для припинення дії гарантії.

 

 

Додаткову інформацію Ви можете отримати за номером телефону +38 (044) 495 85 85 або 247 з мобільного (цілодобово, для власників офіційного Lexus).