ОНЛАЙН КОНСУЛЬТАЦІЯ
*натискаючи на цю кнопку, Ви погоджуєтесь на збір та обробку своїх персональних даних на умовах згідно посилання
Вітаємо на офіційному сайті ЛЕКСУС СІТІ ПЛАЗА. Ця сторінка тимчасова, поки ми створюємо новий сайт. Тут Ви знайдете актуальні пропозиції та ціни. Ми працюємо в звичайному режимі з дотриманням всіх правил безпеки, тому запрошуємо Вас на огляд авто, консультацію або на сервіс Вашого авто.
ПРО ЛЕКСУС СІТІ ПЛАЗА
    АВТОСАЛОН:
    Київ, вул. Мечникова, 2А, БЦ «Парус»
    (044) 499-40-09
    СЕРВІС:
    Київ, просп. Степана Бандери, 24Б
    (044) 499-40-09
    Дилерський центр «Лексус Сіті Плаза» надає послуги з продажу автомобілів Lexus, оригінальних запчастин, аксесуарів, сервісного і гарантійного обслуговування, пропонує кредитні, лізингові та страхові програми від партнерів, trade-in, тест-драйв (на період карантину не проводимо ), онлайн консультації.

    Ми дбаємо про Вашу безпеку, тому на період карантину, відвідування дилерського центру допускається за наявності засобів індивідуального захисту (маски або респіратора).

    Для забезпечення максимальної безпеки клієнтів і співробітників ми вживаємо необхідні заходи безпеки, зокрема:
    - регулярно дезінфікуємо та провітрюємо приміщення;
    - облаштували місця загального користування засобами дезінфекції;
    - забезпечуємо співробітників засобами індивідуального захисту;
    - дотримуємось встановленої дистанції під час спілкування;
    - контролюємо самопочуття співробітників і дотримання ними необхідних гігієнічних рекомендацій.

    Ми працюємо:
    — автосалон у будні з 09:00 до 19:00 та у вихідні з 10:00 до 18:00
    — автосервіс щоденно з 8:00 до 20:00

    Завжди раді Вас бачити в Лексус Сіті Плаза.
    RX
    NX
    UX
    LX
    ES
    Знайдіть відповідь на своє питання самостійно або зв'яжіться з нами
    Який графік роботи на період карантину?
    Наш дилерський центр працює та дотримується рекомендацій уповноважених державних органів. У зв'язку з тим, що ситуація з поширенням коронавірусу змінюється дуже швидко, рекомендуємо стежити за актуальними приписами державних органів та інформацією з графіком роботи на нашому сайті та в соціальних мережах.
    Які заходи вживаються для моєї безпеки під час карантину в ході відвідування дилерського центру?
    Для забезпечення максимальної безпеки клієнтів і співробітників вживаємо необхідні заходи безпеки, зокрема:
    - регулярно дезинфікуємо та провітрюємо приміщення;
    - облаштували місця загального користування засобами дезинфекції;
    - забезпечуємо співробітників засобами індивідуального захисту;
    - дотримуємось встановленої дистанції під час спілкування;
    - контролюємо самопочуття співробітників і дотримання ними необхідних гігієнічних рекомендацій.

    Просимо Вас також використовувати засоби індивідуального захисту. Маска є обов'язковою умовою при відвідуванні нашого дилерського центру
    Чи можу я купити автомобіль, не відвідуючи дилерський центр, та дізнатись про поточні акції ?
    Ми посилюємо онлайн-консультації для вибору Вашого майбутнього автомобіля Lexus. Надаємо персональний відео-огляд автомобіля. Зв'яжіться з нами, щоб отримати повну консультацію по автомобілю та інформацію про діючі спеціальні пропозиції від нашого дилерського центру.
    На даний час я не користуюся автомобілем. Що мені потрібно зробити, щоб не була ушкоджена батарея (АКБ)?
    Загальна рекомендація, періодично (не рідше разу на тиждень) запускати двигун, щоб уникнути глибокого розряду АКБ. В бензинових та дизельних версіях запустити двигун не менше, ніж на 30 хвилин. Гібридні автомобілі перевести в режим "Ready" на годину, мінімум. При цьому, слід відключити додаткові електричні споживачі, такі як радіо та кондиціонер. Якщо є така можливість, у разі тривалого простою, слід від'єднати "мінусову" клему АКБ, попередньо його зарядивши. Звертаємо Вашу увагу, що додаткові електричні споживачі (наприклад: системи запобігання викраденню(сигналізації GPS / GSM тощо) призводять до більш інтенсивного розряду АКБ порівняно з експлуатацією в штатному режимі.
    На панелі приладів з'явився сигнальний індикатор несправності. Як це можна усунути?
    У разі появи індикатора на панелі приладів, необхідно дотримуватись рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля, де описаний детальний порядок дій при появі кожного з індикаторів. У всіх випадках, коли індикатор червоного кольору, необхідно припинити рух. За додатковою інформацією та технічною допомогою звертайтесь до нашого сервісу 044 495 85 85
    Як бути з плановим регламентним обслуговуванням під час карантину? Гарантію буде втрачено, якщо я порушу встановлені терміни?
    Рекомендуємо провести технічне обслуговування у встановлений термін в нашому дилерському центрі. Для запису на сервіс зв'яжіться з нами зручним для Вас способом

    Якщо термін проведення планового технічного обслуговування Вашого автомобіля випадає на дні карантину і Ви не зможете відвідати дилерський центр з поважних причин, обслуговування можна буде провести після закінчення карантину. Факт неможливості проходження планового обслуговування в період карантину буде прийнятий до уваги. Гарантію на Ваш автомобіль буде збережено , незважаючи на порушення термінів, якщо пробіг не буде перевищувати 1 000 км від планового, при якому слід було пройти регламентне обслуговування. У будь-якому випадку, Вам необхідно дотримуватися всіх рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.
    У мене технічні проблеми з автомобілем, чи доступне сервісне обслуговування під час карантину?
    Так, сервісна станція Сіті Плаза працює. Для запису на сервіс зв'яжіться з нами зручним для Вас способом.

    У випадку виникнення проблеми в дорозі і неможливості продовжити використовувати автомобіль, Ви можете звернутися в Lexus Assistance, якщо Ваш автомобіль на гарантії.
    Чи працює служба Lexus Assistance під час карантину?
    Так. Всі стандартні послуги служби Toyota Assistance працюють, щоб забезпечити водіям надійну допомогу в дорозі. У будь-якому випадку, кожна ситуація буде розглядатися в індивідуальному порядку і буде зроблено все, щоб надати Вам максимально можливу в поточних умовах допомогу.
    Контактний телефон Lexus Assistance 044 495 62 06
    Чи виконуються гарантійні ремонти під час карантину?
    Так. Сервісні послуги нашого дилерського центру, в тому числі підтримка гарантії на автомобіль, виконуються в стандартному режимі.
    Для запису на сервіс зв'яжіться з нами зручним для Вас способом
    Як бути, якщо виник гарантійний випадок, а дістатися до дилерского центру не можливо через карантин? Я зможу отримати гарантійний ремонт після закінчення карантину?
    Рекомендуємо Вам обов'язково звернутися до нас негайно після виникнення технічної проблеми. Факт неможливості своєчасного відвідування дилерського центру в період карантину буде прийнятий до уваги при Вашому наступному зверненні. У будь-якому випадку, слід дотримуватись рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.
    Чи є затримки з поставкою запасних частин?
    Наразі вживаються всі можливі заходи, щоб не допустити перебоїв з поставками, проте в поточних умовах ситуація із затримкою поставок потенційно можлива. Для отримання актуальної інформації зв'яжіться з нами зручним для Вас способом
    Чи можу я очікувати автомобіль із сервісу у Вашому дилерському центрі?
    Для забезпечення максимальної безпеки клієнтів і співробітників очікування тривале перебування в дилерскому центрі тимчасово обмежено. Пропонуємо Вам скористатися послугою безкоштовного таксі по м.Києву (1 поїздка)
    КОНТАКТИ
    ЛЕКСУС СІТІ ПЛАЗА

    АВТОСАЛОН
    Україна, м. Київ
    вул. Мечникова, 2А, БЦ "Парус"
    (044) 499-40-09


    СЕРВІС
    Україна, м. Київ
    просп. Степана Бандери, 24Б
    (044) 499-40-09

    lexus@cityplaza.ua


    (c) 2020, ЛЕКСУС СІТІ ПЛАЗА. Всі права захищені.